piątek, 18 stycznia 2008

Hello World

Witam wszystkich.

Skąd wziął się u mnie pomysł na założenie bloga? Zafascynowały mnie blogi na serwisie jogger.pl. Bardzo dużo interesujących blogów wyróżniających się wysokim poziomem. Podobały mi się blogi pomocne, interesując, nie będące słodkimi pamiętnikami różowych nastolatek.

Chciałbym, żeby mój blog był właśnie taki. Nie chcę się tu zwierzać ze wszystkich szczegółów mojego życia i wypisywać na zmianę jakie to ono nie jest piękne i okropne. Pragnę pisać coś przydatnego - przekazywać Wam ciekawostki, które mnie zainteresowały, pisać o moich doświadczeniach z systemami linuksowymi, opisywać nowo poznane zespoły, filmy, książki.

Oczywiście blog nie będzie się ograniczał to techniki i muzyki. Do tytułu można by dodać jeszcze takie słowa jak filmy, książki, gry, przemyślenia, być może nutka polityki, fotografia, rysunek i parę innych.:)

Mam nadzieję, że moje wpisy zainteresują kogoś i przydadzą się komuś.:)

Brak komentarzy: